RSS

18 Μαρτίου 2011

My summerwine...



Επειδή μου αρέσει...
Μου φτιάχνει το κέφι...
Μου θυμίζει πολυ ωραίες μου (μας) στιγμές...
Επειδή το είχα (και το έχω) αφιερώσει στο πιο λατρευτό μου πλάσμα...

30 του απάντησαν:

zoyzoy είπε...

Είναι απ'τα πιο ερωτικά τραγούδια πιστεύω.

Να'σται πάντα μαζί και ευτυχισμένοι!

Φ.Θ

zoyzoy είπε...

Πολύ όμορφο το νέο λούκ!
Αυτό το μπλέ το λατρεύω!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

πολύ όμορφο το καινούργιο "σκηνικό"!!!
μια χαρά βρήκες μόνο σου τη λύση!!!

το τραγούδι έξοχο!

next_day είπε...

αυτό το "μου" όταν γίνεται "μας", μπορεί να ορίσεις την πραγματική ευτυχία!
Φιλί Διαμαντένιο!

nefelokokkugia είπε...

Υπέροχο.
Τις καλημέρες μου

Ανασα είπε...

Yπέροχο τραγούδι...
Καλημέρα.. ωραίες οι αλλαγές ;)

lourdi lourdaki είπε...

ΩΩΩΩ!!!
ΑΛΛΑΓΕΣ!!
ΤΟ ΜΠΛΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΑ!!!
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

εγινε τέλιο το μπλογκ σου και νομιζω σου ταιριάζει γάντι!!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο το μπλογκ.
Το τραγούδι επίσης. Καλοκαιρίδα μας έπιασε,ε;
Ευτυχώς δεν πολυπείραξες τη μουσική. Μόνο προς το καλύτερο με μικρές προσθήκες.
Φιλιά!

Το όνειρο που είδα χθες το βράδυ είπε...

Ωραίες οι αλλαγές
Ωραίο το κομμάτι
Και πολύ καλύτερο φαντάζομαι αυτό που ζεις ….
Πάντα τέτοια εύχομαι

Ρεβεκκα είπε...

πεθαινω γιαυτο το τραγουδι,καλως σε βρηκα κ ευχαριστω που με επισκεφτηκες.Να εχετε ενα ομορφο ΣΚ ΣΑς ΕΥΧΟΜΑΙ.ΦΙΛΙΑ.

Ρεβεκκα είπε...

ΟΣΗ ΩΡΑ ΕΓΡΑΦΑ ΣΧΟΛΙΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΟΥΤΕ ΞΕΡΩ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ.ΤΕΛΕΙΟ.

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Απίστευτα ερωτικό. Τυχερό το πλάσμα κι εσύ που βρήκες ενα τετοιο πλασμα

Τζέσσυ είπε...

Υπέροχες οι αλλαγές στο μπλογκοσπιτάκι σου!!!!!!!!!
Και το πιο όμορφο τραγούδι....
να είστε πάντα μαζί και ευτυχισμένοι!!!!!!!!!!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

Black Bill είπε...

zoyzoy,
ειναι, ειναι!!σ'ευχαριστώ πολυ!
Το μπλε... το πιο αγαπημενο μου!!

Black Bill είπε...

Λύχνε,
σ'ευχαριστώ, τραγουδι και χρωματα απο τα πιο αγαπημενα.. η καλυτερη συνταγη!

Black Bill είπε...

Νext day,
εξάλλου η πραγματική ευτυχία ορίζεται απο αυτές τις μικρες πολυ μικρες στιγμες της καθημερινοτητας μας,αν εχουμε διπλα μας κι αυτους που αγαπαμε, ολοκληρωνεται η μαγεια!

Black Bill είπε...

nefelokokkugia,
καλως ηρθες, σ'ευχαριστω, καλο σαββατοκυριακο να εχεις!!

Black Bill είπε...

Ανάσα,
ευχαριστω πολυ, τελικα διαλεξα μαυρο, τι να κανουμε.... αδυναμιες..

Black Bill είπε...

Lourdi,
τι καιρο εχετε στη λατρεμενη Κρητη? εδω .. σημερα καλοκαιρι!!

Black Bill είπε...

Φουστάνι κόκκινο,
χιλια ευχαριστω, κι εγω αυτο νομιζω!

Black Bill είπε...

And,
προς το καλυτερο εε? Ευχαριστω πολυ!!
Καλό Σαββατοκυριακο!!

Black Bill είπε...

Πάνο,
ευχομαι να τα ζεις κι εσυ!!
Ευχαριστω.

Black Bill είπε...

Ρεβεκκα,
αγαπημενο και δικο μας, το ακουμε πολυ συχνα! Να περάσεις πολυ ομορφα!!

Black Bill είπε...

Γαμάει..,
;) καλα να περνας!

Black Bill είπε...

Τζέσσυ,
η ευτυχια να σε ακουμπαει καθημερινα κι εσενα!! Καλο ΣΚ!

magda είπε...

Υπέροχο το μπλε σκηνικό και το τραγούδι εξαιρετικό και νοσταλγικό !
Καλό Σαββατοκύριακο

Κρυμμένος Μονόκερως είπε...

..εμενα μου 9υμιζει καλοκαιρινο δειλινο!


αχ αντε να 'ρ9ει το καλοκαιρακι να ξεχυ9ουμε στουσ δρομουσ!♥

Black Bill είπε...

Μάγδα..νοσταλγικο δε λες τιποτα, μου θυμιζει απιστευτα ωραιες στιγμες/εποχες!!

Black Bill είπε...

Μονοκερακι,
συνεθεσες απολυτα το σκηνικο...με το δειλινο!!