RSS

21 Ιανουαρίου 2011

ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ

Χθές βράδυ μιλώντας στο τηλέφωνο με ένα φίλο, μου ειπε το εξής "Ας μην φοβόμαστε ότι η ζωή μας κάποια στιγμή θα τελειώσει ... να φοβόμαστε πως ίσως να μην ξεκινήσει ποτέ!"
Κάπου το 'χα ξανακούσει αυτό αλλα δε ξέρω γιατι, εκείνη τη στιγμή κόλλησα... έτσι απλά... δεν είχα τι να πω... δε ξέρω τι να σκεφτώ... έτσι απλά...φοβηθηκα ή ειμαι σιγουρος...οτι με αφορά, οτι για μενα εχει βγει αυτο το ρητο και τωρα λεω ΟΥΠΣ, ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ???...Δε θέλω να πιστέψω πως ειναι αργά, παλευεται ρε γαμωτο..

23 του απάντησαν:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

Bill,

βρίσκω τα καινούργια "ρούχα" του blog σου πολύ όμορφα... είναι έτσι και πιο λειτουργικό!

όσο για την ανάρτησή σου... ο φίλος σου έχει απόλυτο δίκιο! να μιλάς συχνότερα μαζί του!

σε φιλώ!

KANTHAR0S είπε...

Σωστός ο φίλος.

lourdi lourdaki είπε...

ΜΑ...ΜΟΝΟ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΠΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΜΠΕΡΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗ ΜΕΡΑ!!!

EEE είπε...

Η ζωή ξεκινά από τότε που γεννιέσαι, το θέμα είναι πότε τελειώνει, για άλλους τελειώνει με τον θάνατο και σε άλλους υπαρχει και το μετά.

Ανώνυμος είπε...

άσε, κι εγώ φοβάμαι με κάτι τέτοια, λέω "κάπου με ξέρουν, βλέπουν ότι δε ζω στο έπακρο και μου πετάνε σπόντες!". Πού θα μας πάει, ρε Billάκο..

φιλιά

υγ μια φράση της ηρωιδας του αγαπημένου μου μυθιστορήματος: "η ζωή θέλει βιασμό. και στο λέει αυτό μια γυναίκα".

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη κουβέντα ειπε ο φιλος, ασε δεν εισαι μονος, ολους μας αφορά ακόμα κι αυτους που δε το εχουν συνειδητοποιησει, που νομιζουν πως ολα βαινουν καλως...
Φιλι!!

Black Bill είπε...

Λύχνε μου φωτεινέ,
με έβαλε σε σκέψεις... πολλές...και δε θεωρω πως ειναι αργα....ποτε δεν ειναι αργα...
Την καλημερα μου

Black Bill είπε...

Kantharos,
σωστοτατος, πως ξεμπλεκουμε το κουβαρι ομως μου λες???

Black Bill είπε...

Πατρίδα μου,
μια παλη η ζωη... και μικρες γευσεις χαρας, ευτυχιας...Λαμπερη και η Αθηνα σημερα, σε χαιρετω...
ο κουζουλός (χαχα) Black bill

Black Bill είπε...

Γιώργο καλημερα,
πιστεύω στη μετα θάνατον ζωή, μεγάλη κουβέντα άνοιξες...

Black Bill είπε...

Lali μου, κοριτσακι μου,
η ζωή θελει θρασος, αλλιως δε βγαινει, θρασος, θαρρος.. τσαγανό, α! και λιγο ζαμανφουτισμο, διαφορετικα δεν επιβιώνουμε!!
Ποιο ειναι το μυθιστορημα???

Ανώνυμος είπε...

μ' αρέσει που δίνουμε συμβουλές ο ένας στον άλλο, ενώ μάλλον τις ίδιες μλκιες κάνουμε εμείς οι δυο, χαχα..

"Η αίθουσα του θρόνου" του Αθανασιάδη.

Black Bill είπε...

Liliumaki μου,
οπως ειπα και στο μικρό μου, τη Lali μου, θέλει θράσος, οσο πιο θρασεις είμαστε... τόσο πιο καλά θα περνάμε, ακόμα και όσοι πιστεύουμε οτι περνάμε καλά όπως λες...

Black Bill είπε...

Βρε συ, αγκαλιά με τον υπολογιστή είσαι???χαχαχα...
Όχι τιποτα άλλο αλλα κι εγώ στην ίδια φάση είμαι, αγκαλίτσα τον έχω πάρει, αρα ναι... τις ίδιες μαλακιες κάνουμε χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

ε, αφού είμαι εδώ, να μη σου απαντήσω;;;; θα βάλω χρονοκαθυστέρηση, τι να σου πω. πίνω καφέ μωρέ ακόμα και χαζεύω λίγο, αμέσως.

Black Bill είπε...

Να μου απαντησεις να μου απαντησεις....αλλιως εσενα ειδικα θα σου βαλω απουσια, και δε θα σε παω και βολτα με τη lamborghini, ουτε με τη μηχανη!!!
Ευαισθητουλι μου καλο ΣΚ να εχεις μωρε...

Ανώνυμος είπε...

ποιος τη χαιρετάει τη lamborghini;;; εγώ μηχανάδα θέλω!!!!!!!!

καλό σ/κ και σ' εσένα, wild boy..

Ανώνυμος είπε...

Συνονοματε δεν ειναι αργα.

KANTHAR0S είπε...

Πως το ξεμπλέκουμε; Δύσκολα.

Black Bill είπε...

Meanan,
το ξερω... μενει να το βαλω καλα στο μυαλουδακι μου και να κανω κατι γ'αυτο...

Black Bill είπε...

Kantharos,
δε θελει κοπο, θελει τροπο...

Alma Libre είπε...

Πολύ σωστός ο φίλος σου !!!
Η ζωή ξεκινάει πάντα από τήν στιγμή πού γεννιόμαστε , η μαγκιά είναι οσο τήν ζούμε .. νά τήν κάνουμε νά περνάμε καλά.
Πολύ ομορφο τό νέο σου look !!!
Tά φιλιά μου .

Black Bill είπε...

Ελευθερη ψυχή να περνάμε καλά όσο μπορούμε, με ότι μπορουμε και αν λυγίζουμε να στεκομαστε ξανά στα πόδια μας , να βαζουμε ολη μας τη δυναμη!! Τα λέω σ'εσένα , να τα ακουω κι εγώ!!