RSS

20 Απριλίου 2011

Περνώ στα γρήγορα...


Χάθηκα τον τελευταίο καιρό, γιατι εχω πολλά τρεχάματα, ευτυχώς για ευχάριστους λόγους, δε θα μπορούσα όμως να μη περάσω απο "εδώ" για να ευχηθώ για Πάσχα....

Καλή Ανάσταση πάνω απο όλα στις καρδιές σας...


Φιλιά πολλά και χαμόγελα..
Να περάσετε όμορφα (και μη φάτε πολύ)

25 του απάντησαν:

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

σαν είναι για καλό... καθόλου δεν πειράζει! Καλή Ανάσταση για όλους!

luthierschool είπε...

Να είσαι καλά φίλε,καλή Ανάσταση και ό,τι καλύτερο σου εύχομαι!

Ρεβεκκα είπε...

Βασιλη μου καλο Πασχα και καλη Αναστααση...Ευχομαι να περασετε ομορφα γιατι το τελευταιο διαστημα σας πηγε λιγο...να μην πω...Φιλια ....

Ανώνυμος είπε...

Kalo pasxa!!!

magda είπε...

Σ ευχαριστούμε Βασίλη, Καλό Πάσχα, να περάσεις καλά !!

KANTHAR0S είπε...

Να είσαι καλά. Καλή Ανάσταση να έχουμε.

EEE είπε...

Πέρασα να αφήσω τα φιλιά μου και να σου ευχηθώ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !!!

Mairaki είπε...

Καλό Πάσχα Billako μου...να λείπεις αν είναι για τέτοιους λόγους...Καλά να περάσεις!!!
φιλιά πολλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή Ανάσταση!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλό Πάσχα φίλε...

Marouli είπε...

Σου ευχομαι μια ομορφη και χαμογελαστη Ανασταση!

Αφου τρεχεις για ευχαριστα τοτε ολα καλα!

Μαρουλοφιλακια!

lourdi lourdaki είπε...

ΝΟΜΙΖΕΣ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΧΙΧΙΧ!!....
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΒΑΣΙΛΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΓΥΘΕΙΟ!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πασχαλινές δέξου ευχές, απο την καρδιά βγαλμένες, όλες οι μέρες της ζωής να΄ναι αναστημένες !! Καλή Ανάσταση στις ελπίδες, στις καρδιές μας και στη ζωή μας με υγεία, αγάπη κι ομόνοια!!

Ανώνυμος είπε...

φιλε μου τι κανεις?.. βρηκα χναρια σου...

χριστος ανεστη...

ευχομαι να εισαι καλα..

Ανώνυμος είπε...

δεν ξερω ποτε θα ξαναρθεις απ τη γειτονια.

η αληθεια ειναι πως μου θυμιζεις εδω και πολυ καιροοοοοοοοοοοοο... οι καταστασεις σου ... ενα προσωπο ... εναν γνωστο μου....

αλλα δεν θα μου το ελεγες πως εισαι εσυ?..

καλα να περνας....

Ανώνυμος είπε...

χριστος ανεστη καλε μου φιλε

Τζέσσυ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!
Και του χρόνου με υγεία!!!!!!Να'σαι καλά φίλε μου,πάντα ευτυχισμένος!!!!!!
Καλή Πρωτομαγιά!!!!!!!

Ρεβεκκα είπε...

Καλο μηνα κ καλη Πρωτομαγια Bill.

Ανώνυμος είπε...

βλεπω παλι εξαφανιζολ εισαι... ευχομαι να εισαι καλα...

το μηνυμα που διεγραψες να το ξαναφερεςι πισω.. ειναι δικο μου..χαχαχαχαχα...

καλη συνεχειααααααααααα σε οτι κανεις...

Ανώνυμος είπε...

ευχομαι να εισαι καλα...

Ανώνυμος είπε...

μεχρι να ρθες.. θα εχω αλλαξει οκτακοσια σπιτικα..χαχαχαχαχαχα..

καλα να περνας.. και αν εχεις δουλεια κανε και κανενα break..

καλο βραδυ..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ-ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

σε κανα μηνα θα σε δουμε?..

EEE είπε...

Που είσαι εσυ ρεεεεεεεεεεεεεεεε ?

Erblina είπε...

Συνιστώ τον Dr Ediomo σε όποιον χρειάζεται βοήθεια στη σχέση του. Η σχέση μου ήταν ένα χάος, αλλά χάρη στον Dr Ediomo για το ξόρκι της αγάπης του, τώρα ο φίλος μου με αγαπάει τόσο πολύ και δεν υπάρχουν άλλα τρίτα μέρη στη σχέση μας. Εάν χρειάζεστε βοήθεια με τη σχέση σας, επικοινωνήστε με τον Dr Ediomo μέσω WhatsApp+2349035797456. είναι καλός στο κάστινγκ
* Ξόρκια αγάπης
* Ξόρκια χαμένης αγάπης
* Αφαίρεση του κακού ματιού
*Ξόρκια για να σταματήσει το διαζύγιο
* Ξόρκια συμφιλίωσης
* Τυχερά ξόρκια
* Ξόρκια κερδίζοντας λαχεία
Dr Ediomo Whatsapp: +2349035797456
Email: drediomo77@gmail.com