RSS

21 Μαρτίου 2011

Zeus got fucked..

Παλιομέρα.. Δευτεριάτικα...Σκέψεις και εικόνες που έρχονται και φεύγουν με ρυθμό σάμπα.. Βλέποντας το τασάκι, αναλογίζομαι τα λόγια της ξαδέρφης "καπνίζω σαν το μπουρι της σόμπας". 

Τα κλειδιά του αυτοκινήτου εδώ δίπλα, με προκαλούν.. Μπααα..... 

Ο ουρανός όλο και πιο γκρί γίνεται. Κακό αυτό απο τη μια καλό απο την άλλη. Τουλάχιστον αμα δεν έχει ήλιο δε ξεμυαλίζεσαι ενώ αμα σου μπαίνει απο το παράθυρο σε χαιδεύει και σου λέει έλα ??
Ακόμη παλεύω ή την παλεύω..



Παλιομέρα σήμερα...

27 του απάντησαν:

Ανώνυμος είπε...

o απόηχος ενός θλιβερου σκ...ευχομαι να αλλάξει προς το καλύτερο bill

καλη σου εβδομάδα με αισιοδοξία
να σκεφτόμαστε οτι τα καλύτερα έρχονται!

Ανώνυμος είπε...

μαυρε μου βασιλη... σκεφτεσαι παντα προτου πραξεις... και εισαι σχολαστικος...εκτιμας την ειλικρινεια..και μαλλον μοναχικος..
δεν θα πω αλλα...

παρε το αυτοκινητο και κανε την βολτα που ελεγες στην προηγουμενη αναρτηση..

καλο απογευμαααααααααααααα..

Mairaki είπε...

billako Μου μέρα είναι και να η μισή πέρασε...περίεργη όντως αλλά όπως είπαν και τα ματάκια....πάρε το αυτοκίνητο κι ας έχει συννεφία....όμορφο πράγμα η βόλτα...η εναλλαγή εικόνων....έστω για 1ώρα θα ξενοιάσεις....!!!!
στο κάτω κάτω ο ήλιος σε ξεμυαλίζει...μα η βροχή σε μελαγχολεί...τι προτιμάς???
φιλιά πολλά....μέρα είναι θα περάσει....

και σταμάτα το πολύ κάπνισμα...γμτ!!!

KitsosMitsos είπε...

Άτιμη Δευτέρα, πάντα ήταν και θα είναι απάλευτη.

Marouli είπε...

Δευτερα τι να πεις! Μισητη ημερα!! Χροοοονια τωρα!!

Και εδω ολα γκρι...

Για χαμογελα με το ζορι και θα την παλεψεις ανετα!!!

Μαρουλοφιλακια!

Ανασα είπε...

Kράτα γερά, θα περάσει κι αυτο....

Ανώνυμος είπε...

Δευτέρα κάτι έχω...
Σκέψου οτι όλοι μαζί την περνάμε.
Φιλιά!

lourdi lourdaki είπε...

ΜΑ...ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙ ΕΙΣΑΙ..ΕΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!..
ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΘΑ ΔΕΙΣ!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!

magda είπε...

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου, με κρύο και βροχή δεν μου κάνει κέφι να βγω..
Αλλιώς είναι με τη λιακάδα...
Καλή εβδομάδα, καλύτερη από σήμερα!

ασωτος γιος είπε...

παντα η δευτερα sucks...
καλη βδομαδα

fevis είπε...

Καλησπέρα.. Καλή - έστω και βροχερή- εβδομάδα..:-)

Ανώνυμος είπε...

ελπιζω να κανεις βολτες με το ντι ντι..

καλα να περναςςςςςςςς..

Ελευθερία είπε...

Ελπίζω η μέρα σου να άλλαξε...

Κατα τα άλλα οι Δευτέρες απαίσιες απλά !!!

Καλώς σε βρήκα !!!

Black Bill είπε...

Κόκκινο φουστάνι,
παλιοδευτέρα.. τσαγκαροδευτερα...όλα στραβα μου φαινονταν..

Black Bill είπε...

Κοκκινογοβιτσα,
σχολαστικός και μοναχικός όχι... έπεσες έξω, τι κερδίζω??

Black Bill είπε...

Mairaki
έχω κανει πολλες προσπαθειες μα εως ωρας δεν... που θα παει ομως...

Black Bill είπε...

Κitsos Mitsos,
στο μυαλό μου εισαι??

Black Bill είπε...

Μαρουλι,
δε μου παει το ψευτικο εμενα...ουτε καν ενα ζορισμενο χαμογελο...ειμαι απο τους τελευταίους αυθεντικους (δυστυχως) και το πληρωνω ακριβα πολλες φορες..
Σ'ευχαριστω.

Black Bill είπε...

Ανάσα,
όπως και τόσα άλλα...

Black Bill είπε...

Αnd,
ο καθενας τα δικα του προβληματα, αλλος μεγαλυτερα, αλλος περισσοτερα, ουδεις απροβληματιστος...

Black Bill είπε...

Lourdi Μου,
έφτιαξε και ο καιρος και καπως βοηθησε, καπως... φαση (μου) ειναι θα περασει...το ξερω..

Black Bill είπε...

Μάγδα,
αν και μεσοβδόμαδα... καλή εβδομάδα και σ'εσένα!!

Black Bill είπε...

Άσωτε,
εμενα θα μου πεις???

Black Bill είπε...

Καλησπέρα fevis,
καλωσηρθες στην παρεα μας...

Black Bill είπε...

KoΚκινογοβιτσα μου,
δεν έκανα οχι... προτιμησα το περπατημα...κατι ηταν κι αυτο ;)

Black Bill είπε...

Kαλως ηρθες Ελευθερια,
αραγε πως θα ηταν η εβδομαδα μας αν απουσιαζε η Δευτερα???!!

Ειρηνη είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=1QrEKoasvX8

Αυτο γιατι σε διαβασα!!!!