RSS

25 Ιανουαρίου 2011

Γι'αυτο ειμαι εδω

Υπάρχουν ώρες  που στεναχωριέμαι και πιέζομαι.
Υπάρχουν ώρες που θυμώνω, ουρλιάζω και δεν μ'ακούει κανείς.
Φίλους ? Έχω φίλους. όσους πρέπει, όσους επέλεξα και με επιλεξανε, λίγους και καλούς. 
Αληθινούς φίλους. Με διάθεση ν'ακούσουν . Εγώ δεν θέλω... 
Δεν θέλω να λέω και να ξαναλέω αυτά που λέω στον εαυτό μου κάθε λίγο και λιγάκι. 
Κανείς φίλος μου δεν θα κατακρίνει αυτά που θα του πω. Εγώ δεν θέλω...
Και βάζω μια μάσκα και περνάνε οι ώρες, οι μέρες, οι μήνες, τα χρόνια.
Και γελάω μα κανείς δεν μπορεί να καταλάβει πόσο το πληρώνω αυτό.
Ακριβά στοιχίζει.. πολύ ακριβα.
Καταλαβαίνετε εσείς όμως. Γι'αυτό γράφω. Γι'αυτό είμαι εδώ.

20 του απάντησαν:

KANTHAR0S είπε...

Καλέ μου φίλε ήρθε η ώρα να βγάλουμε τις μάσκες. Κι εγώ, κι εσύ και όλοι μας.

Ανώνυμος είπε...

Θα 'θελα να ήμασταν στον ίδιο χώρο τώρα, να σου δώσω ένα χαστούκι. Δυνατό. Κάποιες φορές εγώ τουλάχιστον νιώθω πως το χρειάζομαι, μπας και συνειδητοποιήσω τι χάνω όταν περνούν οι μέρες και τα χρόνια χωρίς λόγο.

φίλοι δεν είναι μόνο όσοι σε "χαϊδεύουν", να το θυμάσαι.

υγ λατρεμένο τραγούδι

Το όνειρο που είδα χθες το βράδυ είπε...

Α ρε Billy κοροϊδεύεις τον εαυτό σου …..
Γιατί το κανείς ???????

Alma Libre είπε...

Θά συμφωνήσω μέ τήν φίλη Lali
"φίλοι δεν είναι μόνο όσοι σε "χαϊδεύουν", να το θυμάσαι."
Οί φίλοι πού θά σέ καταλάβουν πραγματικά δέν είναιαυτοί πού θά σού πούν " ολα καλά.. καί θά στρώσουν .και άλλα παρεμφερή .." είναι αυτοί πού θά σού πούν .. " Πολέμα το !! Μήν αφήνεσαι ".. Η γαλήνη τής ψυχής έχει τίμημα τόν πόνο.. δέν χαρίζεται . κατακτάται ..
Σέ φιλώ .

Υ.Γ. εμείς πού μπορεί νά μήν σέ ξέρουμε live ...
μπορεί νά μπορούμε νά καταλάβουμε λίγο περισσότερο ..μπορεί!! ...

lourdi lourdaki είπε...

ΕΛΑ ΒΓΑΛΕ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ.. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ!..
ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!
ΦΙΛΙΑ!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα!!!!
Πίσω από το προφανές διακρίνω..κάτι άλλο.
Οχι δεν είμαι έξυπνη είμαι μάνα με μεγάλα παιδιά και εγγόνια.
Συμβουλή εδώ δεν θα σου δώσω ούτε τι μπορείς να κάνεις. Κουμπάκια για on-off δεν υπάρχουν.
Θα τα πούμε....

Την αγάπη μου.

Mairaki είπε...

μάσκες??? γιατί μάσκες??? για ποιόν οι μάσκες???
στο τέλος οι μάσκες γίνονται ένα με εσένα....να αφήνεσαι...να σε βλέπουν οι άλλοι ακόμη και στις μέρες που θα ουρλιάξεις...γι αυτό είναι οι φίλοι...γι αυτό....είναι αυτοί που σε αγαπάνε....νιώσε μέσα σου, πως με τα χρόνια η περιουσία που θα σου μένει, είναι οι άνθρωποι σου...αυτοί που σου δίνουν και τους δίνεις....!!!
σε φιλώ.....

Black Bill είπε...

Kanthare,
αυτο βλεπω...προσωπικως κουραστηκα και ας ηταν ολο αυτο επιλογη μου.Καλημερα.

Black Bill είπε...

Lali μου,
δε με χαιδευουν οι φιλοι μου, ευτυχως δηλαδη, οποτε χρειαζεται μου τα 'χωνουν", εγώ πια ειχα κουραστει απο πολλα και φυσικα απο πολλους και σώπασα, επέλεξα άλλο δρόμο , ισως γιατι αλλαξα πολυ τα τελευταια χρονια και διαλεξα τη σιωπη ή τη μασκα του γελαστου παιδιου για αμυνα..ευτυχως οι φίλοι ειναι εκει να με ακουσουν και να με βοηθησουν οποτε χρειαστει.Σ'ευχαριστω για το "χαστουκι", χρειαζομαι που και που ταρακουνημα ;)

Black Bill είπε...

Πάνο,
τελικα δε ξερω αν κοροιδεύω ή αν προστατεύω τον εαυτό μου.....το εξετάζω αυτο το θεμα.Να'σαι καλα.

Black Bill είπε...

Ελευθερη ψυχη μας,
δε θα διαφωνησω μαζι σου, μα σου λεω οπως ειπα και στη Lali, πως δε με κανακεύει κανεις, οποτε χρειαστει, οποτε ειχα ανοιχτει τα ακουγα κανονικοτατα, οσο για το "εδω"... σε πληροφορώ πως πολλες φορές οι πιο μακρινοι ειναι και οι πιο κοντινοι και το αντιθετο φυσικα.
Σε χαιρετω.

Black Bill είπε...

Πατρίδα μουυυυυυυυυυυυυυυ,
ειλικρινα σου λεω πως αν καταφερω να ερθω Κρητη με την οικογένεια , θα σ'ενημερωσω μηπως και καταφερουμε και βρεθουμε.Φιλια πολλα στο Ηράκλειο!!!

Black Bill είπε...

Με τιμάει πάντα η επισκεψή σου, σουπερ γιαγιά μου.
Ναι,διακοπτάκια δεν υπάρχουν, τι καλα που θα ηταν αν υπηρχαν ομως εε?? Θα σου πω πως μαλλον καλα διακρινεις αλλα μην αποκαλυψουμε αλλα προς το παρον, σιγα σιγα...
Τα φιλια μου στον Πειραια...

Black Bill είπε...

Mairaki,
δε θεωρω πως υπαρχει άνθρωπος που έστω και καποια περιοδο στη ζωη του δε φορεσε μασκα...γιατι ετσι ηθελε, για να προστατεύσει τον ιδιο, για να μη κουρασει τους αλλους με τα ιδια και τα ιδια.
Οι ανθρωποι μου που ειναι λιγοι και καλοι ειναι η περιουσια μου, αυτο δεν αναιρειται, οπως επισης περιττο να πω πως οτι κανω ειναι απο επιλογη μου και καθαρα για να μη κουρασω τους γυρω μου χωρις ομως ποτε να εχω ακουσει παραπονο, επιλογη ΜΟΥ.
Καλημερα τρυφερο Μαιρακι.

stinky raccoon είπε...

Αγαπητέ μου all the world's a stage που είπε ο βάρδος... Οι μάσκες είναι καλές μόνο άμα τις βγάζουμε καμιά φορά. Γράφε να εκτονώνεσαι κι ευχαριστώ για την "παρακολούθηση" :)

EEE είπε...

«Κανείς φίλος μου δεν θα κατακρίνει αυτά που θα του πω» ... και αν ακόμα το κατακρίνει θα το κάνει διακριτικά με τρόπο να μην πληγώσει !!!

Evil Chef είπε...

Απο τα χρόνια της αγριας νιοτης με ακολουθεί ένας στίχος:
"Φανερωσέ μου την μάσκα που κρύβεις κάτω απ'την μάσκα που φοράς".
Υποψιάστηκα στο πρωτο ακουσμα οτι όλη η ζωη είναι μια εναλλαγή προσωπείων με λίγες στιγμές καθαρού προσώπου.
20+ χρονια μετά και το συμπέρασμα δεν άλλαξε.Απλά μεγαλώσε η χρονική διάρκεια του καθαρού προσώπου και αυτό γιατί βρέθηκε κάποια με που να το εκτιμήσει.Διαφορετικά ...

Πολλοί απελευθερώνονται γράφωντας.Μια φίλη μου είχε πει ότι σε κείμενα που ξεχωρίζεις το μη επιτειδευμένο αναγνωρίζεις και τον χαρακτήρα του ανθρώπου.
Και ευτυχως μέχρι στιγμής δεν εχω βρει κάποιο τέτοιου είδους κείμενο στο σπιτάκι σου...

Black Bill είπε...

Racoon,σε καλωσοριζω
τωρα σιγα σιγα παιρνω φορα, εως ωρας εγραφα σιγα σιγα, σχεδον δειλα, τυφλα να χει η ψυχαναλυση αφου υπαρχουν τα blogs..

Black Bill είπε...

Γιώργο,
ετσι ειναι οι καλοι, οι σωστοι φιλοι, ελπιζω κι εγώ να ειμαι ετσι απεναντι τους.

Black Bill είπε...

Τυχερός εισαι σεφ μου, βλέπεις ομως πως τη μάσκα δεν την αποχωριζεσαι πάλι.. οσα χρονια κι αν περάσουν.
Σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια.