RSS

25 Ιανουαρίου 2011

Συνταγή ευτυχίας


Υλικά:
1 κιλό απλή καρδιά
2 κιλά ήσυχη συνείδηση
1/2 κιλό χαρωπό πρόσωπο
300 gr αγάπη
2 φλιτζάνια γέλιο
2 κουταλάκια εξοχή
Ανακατεύετε όλα τα υλικά μαζί, σερβίρεται ζεστό...
Όσοι έφαγαν αυτό το γλυκό ομολογούν ότι το κύριο χαρακτηριστικό της γεύσεως του είναι η ψυχική γαλήνη.

19 του απάντησαν:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΝΑΩ Ν ΑΦΗΣΩ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΘΟΥΝ ΠΙΣΤΕΥΩ.

Mairaki είπε...

πολύ όμορφη βρε Billako μου....θα φροντίσω να την δοκιμάσω.....σε καλημερίζω και σε φιλώ.....!!!

.....έχω κάτι πολύτιμο για σένα...πέρνα να το δεις και να το πάρεις....!!!!

Foreigner είπε...

Καλως σε βρισκω..
τη lambo που την παρκάρεις??Χεχε...

Η ωραιοτερη συνταγη, υστερω λιγο στην ησυχη συνειδηση μα θα το δοκιμασω.
Φιλιά

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

αχ, Billako μου...

αν κατέχεις την συνταγή γιατί δεν την μαγειρεύεις για σένα;

(βλ. τον καθρέφτη σου!)

Ανώνυμος είπε...

ξεκιναω το μαγειρεμα.Φιλια.

ασωτος γιος είπε...

kai aftes tis meres pou eime se nisi
ta exo ola afta
teleia einai

KANTHAR0S είπε...

Από τις καλύτερες συνταγές που έχω δει. Και πίστεψέ με έχω δει αρκετές.

Black Bill είπε...

JK,
Ποτέ δεν είναι αργά και σ'ευχαριστώ πολύ, να περνάς καλά κι εσύ!!!

Black Bill είπε...

Μαιρακι, θελει προθερμανση ο φουρνος πρωτα...
Έρχομαι να δω

Black Bill είπε...

Foreigner,
καλως τον, πως απο τα μερη μας??τη lambo την παρκαρα μια και καλη οπως θα ειδες, με κουρασε ασε που ειχε και ακριβα τελη κυκλοφοριας...

Black Bill είπε...

Λύχνε μου,
σημερα μου το στειλανε και ειπα να το μοιραστουμε, εχω ενσταση ως προς τη συνειδηση , δε ξερω αν μπορω να συμμετεχω επομενως

Black Bill είπε...

Meanan συνονοματη,
μολις ειναι ετοιμη, σφυρα μου κι εφτασα να φαμε μαζι

Black Bill είπε...

Άσωτε,
νησι ακουω... τελεια μου ακουγεται, ελπιζω να βρισκεσαι εκει για διακοπες.

Black Bill είπε...

Κανθαρος,
τα υλικα μοιαζουν ευκολα αλλα νομιζω ειναι δυσευρετα

magda είπε...

Όμορφα γράφεις ! Καλωσόρισες στο blog μου !
Καλό βράδυ
Μάγδα

Black Bill είπε...

Kαλησπέρα Magda,
τι ωραία ταξίδια μας χαρίζεις.Και στην παρούσα φάση που δε μπορώ να τα πραγματοποιησω, μ'ευχαριστεί που βρήκα ένα blog να με ταξιδευει.

Evil Chef είπε...

Θα γινόσουν εξαιρετικός σεφ γιατί έχεις το ταλέντο με απλά πράματα να βγάζεις υπέροχα αποτελέσματα.
Μοναδική μου ένσταση είναι τα 300 γρ αγάπης.Σαν επαγγελματίας(οχι της αγάπης ,μάγειρας εννοώ) θα έβαζα στη περιγραφή
"Βάζουμε τόση αγάπη όση δούμε ότι σηκώνει το ζυμαράκι μας ,εξαρτάται απο τα υπόλοιπα υλικά ,δεν υπάρχει σταθερή ποσότητα".
Κάτι σαν το νερό στο ψωμί ,για να καταλάβεις.

Με εκπλήσεις υπέροχα !!!

Black Bill είπε...

Thanks for the tip που λενε και στο Αμερικα...λες να γινω βοηθος σου καποια στιγμη, χεχε τιμη μου.

Erblina είπε...

Συνιστώ τον Dr Ediomo σε όποιον χρειάζεται βοήθεια στη σχέση του. Η σχέση μου ήταν ένα χάος, αλλά χάρη στον Dr Ediomo για το ξόρκι της αγάπης του, τώρα ο φίλος μου με αγαπάει τόσο πολύ και δεν υπάρχουν άλλα τρίτα μέρη στη σχέση μας. Εάν χρειάζεστε βοήθεια με τη σχέση σας, επικοινωνήστε με τον Dr Ediomo μέσω WhatsApp+2349035797456. είναι καλός στο κάστινγκ
* Ξόρκια αγάπης
* Ξόρκια χαμένης αγάπης
* Αφαίρεση του κακού ματιού
*Ξόρκια για να σταματήσει το διαζύγιο
* Ξόρκια συμφιλίωσης
* Τυχερά ξόρκια
* Ξόρκια κερδίζοντας λαχεία
Dr Ediomo Whatsapp: +2349035797456
Email: drediomo77@gmail.com